L’edició d’enguany del Congrés de Mercats Municipals de Catalunya tindrà lloc el proper 8 de novembre en format virtual.

L’objectiu d’aquesta trobada és crear un espai de reflexió, d’intercanvi de coneixements i experiències entre paradistes, personal tècnic, associacions de venedors i tots els col·lectius vinculats a aquests equipaments.

En el marc del congrés es presentaran els resultats de l’estudi sobre els hàbits de consum en els mercats catalans després de la pandèmia impulsat pel CCAM. A través d’enquestes a consumidors i no consumidors de mercats, l’estudi aporta dades actuals i reals sobre els clients actuals dels mercats, les seves prioritats i quins processos de compra s’han accelerat després de la crisi. També analitza quins elements han canviat en la promoció dels productes i quines són les noves estratègies de capacitació per als mercats.

En el marc de la reflexió sobre l’arribada de les noves tecnologies i el boom de la venta online, l’experta en màrqueting digital, Tània Pareja, plantejarà els diferents nivells de solucions digitals que existeixen actualment per als mercats. La seva ponència comptarà amb exemples i estratègies que permeten millror els recursos i rendibilitzar les inversions digitals realitzades ens els darrers mesos.

Més informació i inscripcions aquí.