1ª Edició - Cicle #RetailTrends | A l’avantguarda del comerç


Com a continuïtat a la 15a Jornada Professional de Cecot Comerç, amb el leitmotiv, #RetailTrends | A l’avantguarda del comerç, s’han celebrat cinc càpsules formatives enfocades a emprenedors, petits i mitjans empresaris i professionals del comerç destinades a fomentar una millor gestió comercial i experiència de client a través de la digitalització de les empreses del Retail. Digitalitzar-se no és comprar tecnologia. La transformació digital al lloc de treball augmenta la productivitat de l’empresa, t’ajuda a treure el màxim rendiment de la informació disponible per tal de diferenciar-se en un món a temps real.

El programa s’ha enfocat a millorar els resultats comercials de l’empresa mitjançant l’excel·lència en la gestió de l’experiència de client, fomentant la cultura digital per tal d’aconseguir una dinàmica proactiva d’innovació i, alhora, millorar la captació i retenció.

En aquest programa també s’ha treballat l’actitud digital, és a dir, els hàbits a adquirir per tal de ser competitiu en l’entorn digital.

La darrera sessió del cicle ha compartit les claus de la quatre càpsules prèvies donant un caire encara més pràctic. Durant la Cloenda s’ha presentat un decàleg de transformació digital del Retail, així com les pautes bàsiques per digitalitzar l’empresa.

SESSIÓ 1. Idees per fidelitzar clients sota la fórmula “valoritzant la venda” en Retail. Com saber mesurar la seva satisfacció
SESSIÓ 2. Transmetem emoció en cada un dels nostres impactes en l’era digital?
SESSIÓ 3. Sabem aprofitar els avantatges d'una nova venda en un món omnicanal? Claus i receptes
SESSIÓ 4. Estic preparat per al canvi digital? Reptes i oportunitats per al nostre comerç actual i el de demà.
SESSIÓ DE CLOENDA



2ª Edició - Cicle #RetailTrends | Desenvolupant la venda omnicanal al comerç de proximitat


El canvi que suposa la irrupció imparable de les noves tecnologies digitals està provocant un replantejament profund de les relacions entre les empreses i els seus clients i proveïdors i, en general, entre les persones. Com passa habitualment, mentre parlem i pensem sobre el aquest futur, aquestes realitats comencena ser fet. Cal que les empreses entrem proactivament en aquesta transformació, abans que ho haguem de fer perseguint el cient. Potser...hi arribaríem tard.

Durant aquesta nova edició del Cicle #RetailTrends2019 | Desenvolupant la venda omnicanal al comerç de proximitat, volem generar un espai de reflexió per a les empreses del comerç i ficilitar les claus per afrontar aquests procesos de transformació.

SESSIÓ 1. De la venda tradicional a la venda híbrida
SESSIÓ 2. Mercats electrònics: més enllà d'Amazon
SESSIÓ 3. Gestió de les expectatives en la venda online
SESSIÓ 4. Els nous reptes de la mobilitat en la venda
SESSIÓ CLOENDA. Les 10 claus de la venda online