Taller pràctic d’Adwords – SEM

L’objectiu del taller és capacitar a l’alumne per a dur a terme una campanya d’Adwords amb èxit, amb el mínim pressupost possible i grans resultats.

Temes que es tractaran: com funciona Adwords, com es planifica una campanya, com es trien les paraules clau, com s’optimitza una campanya i com se’n fa el seguiment. També es tractarà com ha de ser la “landing page” d’una campanya i com millorar-ne la conversió.

Aquest taller està impartit per la Montserrat Peñarroya i està adreçat a comerços i petits negocis que vulguin millorar la visibilitat i que aquesta es converteixi en beneficis per a l’empresa.

Dia: 19 de maig de 2016
Durada del taller: de 9h a 14h (5 hores)
Preu socis: gratuït
Preu NO socis: 20€

Per inscriure’t, clica aquí

Com es tracta d’una sessió pràctica és imprescindible que els assistents portin els seus dispositius portàtils, si és possible, amb connexió 3GLes places són limitades a la capacitat de la sala i per rigorós ordre d’inscripció.