En el marc del Cicle Cecot | Pimes cap a la Transformació Digital, i amb el leit motive #RetailTrends | A l’avantguarda del comerç, la XV Jornada Professional de Cecot Comerç, prevista per al 6 de novembre, a les 10h30 a la seu de la Cecot, busca generar la reflexió interna en les petites i mitjanes empreses del comerç facilitant claus per afrontar processos de transformació digital.

I ho proposa en base a tres eixos de treball: prendre consciència, fomentar la reflexió estratègica i exemplificar amb casos reals.

Condueix la Jornada Pere Mas, tertulià de diferents programes televisius i col·laborador de diferents publicacions de premsa escrita.

Lloc i data

Dilluns, 6 de novembre de 2017

Horari 10h30 – 14h30
Cecot | Sant Pau, 6 | 08221 Terrassa

Programa

PROGRAMA

10h30 – Acreditació i cafè de benvinguda

10h45 – Inauguració

  • Amadeu Aguado | Regidor de Comerç de l’Ajuntament de Terrassa
  • Cristina Escudé | Presidenta de Cecot Comerç

11h00 – El futur del comerç i la omnicanalització de la venda

  • Nic Olivé | CEO de Please – Ex director global de retail de Mango i fundador de la primera plataforma de shopper màrqueting del món.

12h00 – Taula 1: Front Office I Tecnologia al servei de l’experiència de client. Innovació en l’experiència de compra

Aconseguir una experiència del client rellevant en el punt de venda no és fàcil, tot i sent un dels pilars claus dels factors d’èxit per a les empreses de Retail. És necessari cercar aquella tecnologia acord amb el nostre ADN i que ens permeti una proposta eficient de procés de compra.

  • Retail Intelligence: Interacció i anàlisi. Experiència del consumidor actual: l’omnicanalitat, personalització, medició de l’increment del ROI. Comunicació personalitzada a l’interlocutor, al moment i condició. El cas de Textura
  • Pilar Fustero | Business Developer Manager de Beabloo
  • El nou paradigma de la comunicació amb el consumidor: del monòleg a la immersió, realitat augmentada. El cas de Sephora – Digital Makeup Mirror
  • Albert Giménez I Wildbytes Business Development
  • Connectar amb el client, WI-FI social. El cas de Restalia
  • Javier Escalante I B’Wireless Business Development Manager.

Modera la taula: Pedro Gómez I Assessor TIC de la Patronal Cecot.

13h00 – Taula 2: Back Office I Solucions per gestionar la recollida i anàlisi de les dades obtingudes dels clients, dels espais dins del punt de venda, dels productes o serveis entre d’altres

  • Millori les vendes de les seves botigues amb tecnologia online
  • Víctor Magariño I Conseller de Comunycarse
  • Utilitzant el màrqueting de proximitat per fidelitzar. El cas de Condis
  • Anna Herrera I Responsable de desenvolupament de noves tecnologies i solucions de Be Retail
  • Com l’RFID ajuda a incrementar les vendes i l’experiència de client i ajuda a la gestió de la botiga. El cas d’Holavisió
  • Rafael Pous I Confundador i director tècnic de Keonn Technologies

Modera la taula: Mercè Clavel I Assessora de comerç de la Patronal Cecot.

14h00 – Cloenda

Marta Sendra | Cap de la unitat de subvencions i promocions territorials de l’àrea de comerç de CCAM

14h15 – Aperitiu relacional a peu dret

 

Inscriu-te