14a JORNADA DE COMERÇ | L’HORITZÓ DEL COMERÇ. REPTES ACTUALS I FUTURS

noticom

OCTUBRE 2016 | 12

logo-cecot

20/10/16

Captura de pantalla 2016-10-27 a las 16.41.38

22a NIT DE L’EMPRESARI
El Grup Ametller Origen guardonat com a comerç més dinàmic

Cecot ha lliurat els Reconeixements a totes aquelles empreses, institucions i persones que s’han destacat per la seva contribució al desenvolupament econòmic i empresarial del país.

Casa Ametller es defineix com un projecte d’integració vertical que optimitza la cadena de valor alimentària perquè son productors, fabricants, distribuïdors i retailers. L’any 2015, Casa Ametller va facturar 114 M d’euros i quasi va duplicar la inversió en instal·lacions i mobiliari respecte el 2014. Amb una plantilla de 898 persones i un total de 83 establiments comercials ubicats en eixos comercials dona servei a més de 300.000 clients.

button-llegir-mes

Captura de pantalla 2016-10-27 a las 16.31.22

28/10/16
banner-jornada

14a JORNADA DE COMERÇ
L’HORITZÓ DEL COMERÇ.
REPTES ACTUALS I FUTURS

Benvolgut, benvolguda,

Us convidem a la 14a Jornada del Comerç · L’horitzó del Comerç, reptes actuals i futurs, que celebrarem a la Cecot el proper dilluns, 14 de novembre a partir de les 10h45. En aquesta nova edició pretenem desvetllar de la mà de destacats ponents quins reptes tenim les empreses del comerç per endavant, quins aspectes urbanístics i de mobilitat poden contribuir a la dinamització del nostre sector, com es pot promocionar el comerç des de l’àmbit del turisme i quines transformacions estan adoptant els mercats tradicionals per afrontar el futur.

També s’obrirà un debat entorn una taula rodona on es comentaran propostes reals que han contribuït a la dinamització del comerç, amb quins obstacles s’han trobat i quins mecanismes s’han establert per solventar-los.

Pensem que com a actors del comerç és fonamental conèixer de primera mà els reptes que haurem d’assumir a mig termini per garantir que els centres urbans continuïn donant vida a les ciutats i mantinguin plenament en vigor el seu caràcter de punt de trobada.

Per acabar s’oferirà als assistents un tast de productes de proximitat, gentilesa del Consorci de Turisme del Vallès Occidental i de Terrassa Gastronòmica.

Per tot això, espero poder saludar-vos personalment en el decurs de la propera Jornada.

Terrassa, octubre de 2016

banner-cristina

banner-mes-informacio

OPINIÓ MERCATS TENDÈNCIES
1-1 2 3
26|10|2016
Retail y transformación digital. Entre el ruido, en espera de las nueces
26|10|2016
Catalunya, València i les Illes estiren del PIB espanyol
Funcas preveu que el creixement de Catalunya serà del 3,3% aquest any
19/10/2016
Oci i cultura, un sector de mig milió de persones
El 2,2% de la població ocupada a Espanya treballa en un àmbit que aporta el 3,77% del PIB
MES NOTICIES
1-b 26|10|2016
Los españoles confían en el ‘e-commerce’
2-b 25|10|2016
Nace un nuevo actor en losmedios de pago
3-b 25|10|2016
Cómo potenciar la
omnicanalidad en el retail
4-b 25|10|2016
Las diez características del vendedor del siglo XXI
5-b 25|10|2016
La mejor campaña de Navidad de la historia
6-b 23|10|2016
La influencia de Facebook en las compras
subscriute contactans associat
SEU CENTRAL: SANT PAU, 6 · 08221 TERRASSA · T 937361100 · F 937366014 www.cecot.org logo-generalitat