1 de cada 4 llars catalanes compra habitualment als mercats municipals.

Aquesta és una de les conclusions de l’estudi encarregat per la Generalitat de Catalunya sobre els hàbits de consum en els Mercats Municipals, que s’ha presentat durant el Congrés de Mercats Municipals de Catalunya celebrat el passat 8 de novembre. 

L’estudi analitza els hàbits de compra per ajudar els mercats a atraure nous clients i incrementar les vendes als consumidors habituals.

Els aspectes més valorats a l’hora de comprar als mercats són els vinculats a la qualitat del producte, i guanyen importància els relacionats amb la sostenibilitat.

Pel que fa a la freqüència de compra als mercats, l’estudi assenyala que 6 de cada 10 compradors realitza compres setmanals al mercat. L’informe també analitza el perfil digital dels compradors i explica que 9 de cada 10 entrevistats són usuaris d’alguna xarxa social. Aqueta tendència confirma les xarxes com el canal més adequat per comunicar de forma segmentada als diferents públics.

Més informació de l’estudi aquí.