Cicle #RetailTrends 2019

Desenvolupant la venda omnicanal al comerç de proximitat.


El canvi que suposa la irrupció imparable de les noves tecnologies digitals està provocant un replantejament profund de les relacions entre les empreses i els seus clients i proveïdors i, en general, entre les persones. Com passa habitualment, mentre parlem i pensem sobre aquest futur, aquestes realitats comencen a ser fets. Cal que les empreses entrem proactivament en aquesta transformació, abans que ho haguem de fer perseguint el client. Potser... hi arribaríem tard.

Durant aquesta nova edició del Cicle #RetailTrends2019 | Desenvolupant la venda omnicanal al comerç de proximitat, volem generar un espai de reflexió per a les empreses del comerç i facilitar les claus per afrontar aquests processos de transformació.


“De la venda tradicional a la venda híbrida”
Ana Fernández | Sòcia Directora a Barna Consulting Group

Els canvis en la forma de comprar i vendre fan que els venedors hagin d’evolucionar cap a una nova manera de treballar el mercat. En aquesta sessió tractarem la ruta que ha de fer el comerç per passar de la venda tradicional a la venda “híbrida”.


“Mercats electrònics: més enllà d'Amazon”
Laia Morales | Sòcia Directora a Barna Consulting Group

La venda online està en ple creixement en tots els sectors i categories de productes. En aquesta sessió pretenem mostrar diferents tipologies de venda online a través de marketplaces, tocant temàtiques com les tendències de venda online, les tipologies de marketplaces o casos d’èxit de venda en comerç a través de marketplaces, entre d’altres.


“Gestió de les expectatives en la venda online”
Patricia Ruiz de Villa | Consultora de Barna Consulting Group

El consumidor té unes expectatives molt concretes a l’hora de comprar online. Les coneixem? Els nostres portals estan adaptats? Conèixer els elements que generen una bona experiència en l’eCommerce poden incrementar el retorn de la inversió.


“Els nous reptes de la mobilitat en la venda”
Thomas Marin | Soci Consultor de Barna Consulting Group

Ja no hi ha cap dubte de que el comprador ha canviat la forma d’actuar, fet que alhora ha donat pas a nous contextos de compra online. Coneixem bé aquestes expectatives? Els nostres comerços estan prou adaptats a les seves necessitats?


CLOENDA: "Les 10 claus de la bona venda online"
Laia Morales | Sòcia Directora a Barna Consulting Group

Aquesta sessió està enfocada a fer un resum executiu dels principals conceptes exposats a les 4 sessions anteriors, així com per la cloenda del Cicle. La sessió es desenvoluparà de manera interactiva a través d’un Kahoot que s’intercalarà amb les conclusions del Cicle.